طرح اسپانیا برای تبدیل گورستان‌ها به مزرعه انرژی خورشیدی - joesecurity.ir - جوی امنیت | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

طرح اسپانیا برای تبدیل گورستان‌ها به مزرعه انرژی خورشیدی - joesecurity.ir - جوی امنیت به نقل از (joesecurity.ir - جوی امنیت)

طرح اسپانیا برای تبدیل گورستان‌ها به مزرعه انرژی خورشیدی - joesecurity.ir - جوی امنیت به نقل از (joesecurity.ir - جوی امنیت).


طرح اسپانیا برای تبدیل گورستان‌ها به مزرعه انرژی خورشیدی - joesecurity.ir - جوی امنیت ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،ضمانت کتبی

ویدئو آموزشی درباره: طرح اسپانیا برای تبدیل گورستان‌ها به مزرعه انرژی خورشیدی - joesecurity.ir - جوی امنیت

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( طرح اسپانیا برای تبدیل گورستان‌ها به مزرعه انرژی خورشیدی - joesecurity.ir - جوی امنیت )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; طرح اسپانیا برای تبدیل گورستان‌ها به مزرعه انرژی خورشیدی - joesecurity.ir - جوی امنیت مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; طرح اسپانیا برای تبدیل گورستان‌ها به مزرعه انرژی خورشیدی - joesecurity.ir - جوی امنیت

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

والنسیا نخستین جایی نیست که پنل‌های خورشیدی را در گورستان‌هایش نصب می‌کند؛ یک بخش در فرانسه نیز در سال 2021 پروژه‌ای را برای تبدیل قبرستانش به قطب انرژی‌های تجدیدپذیر آغاز کرد.

شهر والنسیا در قالب بخشی از یک طرح بلندپروازانه برای تبدیل قبرستان‌ها به مراکز انرژی سبز، هزاران پنل خورشیدی در گورستان‌های این شهر قرار می‌دهد.

پروژه «مرثیه انرژی» (آر‌آی‌پی) قرار است بزرگ‌ترین مزرعه خورشیدی شهری در اسپانیا باشد که می‌تواند حدود ۲.۸ مگاوات برق تولید کند.

بر اساس برگه گزارش اتحادیه اروپا که جزئیات این پروژه را نشان می‌دهد، حدود هفت هزار پنل فتوولتائیک روی قبرها و آرامگاه‌ها و سایر سازه‌ها در گورستان‌های عمومی در والنسیا قرار داده شده است.

این گزاره‌برگ می‌گوید: «این فضاهای عمومی فضای زیادی برای تولید انرژی پاک ارائه می‌دهند. انرژی تولیدشده برای خدمات عمومی و همچنین خانوارهای محلی استفاده خواهد شد.»

براورد می‌شود که پروژه آر‌آی‌پی در صورت بهره‌برداری کامل، سالانه تا ۱۴۰ تن در انتشار کربن صرفه‌جویی کند.

این بخشی از ماموریت اقلیمی والنسیا ۲۰۳۰ است که از طریق آن این شهر مدیترانه‌ای به شهر پیشگام در هدف اتحادیه اروپا برای بدون کربن شدن این اقلیم تا سال ۲۰۵۰ تبدیل شده است.

[توضیح: اصطلاح بدون کربن یا کربن خنثی (climate neutral) یک اصطلاح محیط‌ زیستی و به معنای آن است که به همان میزان کربن تولیدشده، راهی برای خنثی کردن تاثیر آن نیز اجرا شود تا حاصل جمع انتشار کربن به صفر رسد]

والنسیا قصد دارد در سطح شهرداری ۲۰ سال زودتر از موعد مقرر به این هدف دست یابد و تا پایان این دهه به اقلیم کربن خنثی برسد.

در وب‌سایت این پروژه آمده است: «در این شرایط اقلیمی اضطراری، شهرها در مبارزه با تغییرات اقلیمی نقش مهمی دارند و کلید حل مسئله به شمار می‌روند.»

«مزایای مرتبط با کربن‌زدایی والنسیا روشن است و بخشی از آرزوهای ما را تشکیل می‌دهد: افراد سالم‌تر، ترافیک و سروصدای کمتر، آلودگی کمتر، فضاهای طبیعی در دسترس بیشتر، عادات بهتر، [و] نوآوری بیشتر. ما آرزو داریم والنسیا را به شهری سالم‌تر، پایدارتر، مشترک‌تر، مرفه‌تر و به‌طور خلاصه، زندگی‌پذیرتر و مطلوب‌تر برای مردم تبدیل کنیم.»

والنسیا نخستین جایی نیست که پنل‌های خورشیدی را در گورستان‌هایش نصب می‌کند. یک بخش در فرانسه [نیز] در سال ۲۰۲۱ پروژه‌ای را برای تبدیل قبرستانش به قطب انرژی‌های تجدیدپذیر آغاز کرد.

سن‌ژوآکیم در غرب این کشور قصد دارد تا سال آینده پنج هزار پنل را با هزینه حدود ۳.۳ میلیون یورو (۲.۸ میلیون پوند) نصب کند.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد طرح اسپانیا برای تبدیل گورستان‌ها به مزرعه انرژی خورشیدی - joesecurity.ir - جوی امنیت با کد تخفبف (hash-66869f16a1db5) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .