گستردگی فقر و سرخوردگی جهان از کمک به افغانستان - joesecurity.ir - جوی امنیت | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

گستردگی فقر و سرخوردگی جهان از کمک به افغانستان - joesecurity.ir - جوی امنیت به نقل از (joesecurity.ir - جوی امنیت)

گستردگی فقر و سرخوردگی جهان از کمک به افغانستان - joesecurity.ir - جوی امنیت به نقل از (joesecurity.ir - جوی امنیت).


گستردگی فقر و سرخوردگی جهان از کمک به افغانستان - joesecurity.ir - جوی امنیت ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،تخفیف ویژه

ویدئو آموزشی درباره: گستردگی فقر و سرخوردگی جهان از کمک به افغانستان - joesecurity.ir - جوی امنیت

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( گستردگی فقر و سرخوردگی جهان از کمک به افغانستان - joesecurity.ir - جوی امنیت )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; گستردگی فقر و سرخوردگی جهان از کمک به افغانستان - joesecurity.ir - جوی امنیت مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; گستردگی فقر و سرخوردگی جهان از کمک به افغانستان - joesecurity.ir - جوی امنیت

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

دفتر هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (اوچا) دیروز دوشنبه 21 خرداد، اعلام کرد که علی‌رغم گسترش فقر و افزایش نیاز به کمک‌های بشردوستانه در افغانستان، فقط ۲۰.۱ درصد از بودجه

درخواست‌شده برای امور بشردوستانه در سال ۲۰۲۴ فراهم شده‌ است.

سازمان ملل متحد اواخر سال ۲۰۲۳ به منظور تامین نیازهای بشردوستانه در افغانستان به‌ویژه کمک به زنان، کودکان، آوارگان و مهاجران اخراج‌شده از ایران و پاکستان سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار درخواست کرد، اما تا نیمه اول سال ۲۰۲۴، تنها ۶۱۳ میلیون دلار تامین شد.

دفتر هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه در گزارشی با عنوان هزینه انفعال در افغانستان هشدار داد که دست‌کم ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمله ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار کودک در افغانستان به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند و پیش از آنکه فاجعه‌ای انسانی در این کشور رخ دهد، باید این نیازها را براورده کرد.

بر اساس این گزارش، محدودیت‌هایی که طالبان وضع کرده‌اند، بر روند کمک‌رسانی تاثیر زیادی گذاشته‌ است.

اوچا در این گزارش خاطرنشان می‌کند که علاوه بر وجود ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نیازمند به کمک‌های بشردوستانه، ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر هم در افغانستان در معرض ناامنی غذایی قرار دارند و شش میلیون و ۳۰۰ هزار آواره داخلی نیز به کمک‌های مستمر محتاج‌اند. به علاوه، سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در معرض خطر مین‌های منفجرنشده قرار دارند، یک میلیون و ۵۰۰ هزار مهاجر بازگشته از ایران و پاکستان نیز به کمک‌های بشردوستانه وابسته‌اند و وجود یک میلیون و ۴۰۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل نیز بحران افغانستان تشدید کرده‌ است.

گستردگی فقر و سرخوردگی جهان از کمک به افغانستان
گزارش اوچا از شمار نیازمندان به کمک‌های بشردوستانه در افغانستان-www.unocha.org

مردم افغانستان در یک‌ سال گذشته، زلزله و سیل‌های مرگباری را پشت سر گذاشته‌اند که در اثر آن‌ها صدها نفر کشته شدند و هزاران نفر خانه و ممر درآمدشان را از دست دادند. دفتر هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد با ابراز نگرانی در این زمینه اعلام کرد که با تامین نشدن نیازهای مالی برای اهدای کمک‌های بشردوستانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از حوادث طبیعی در افغانستان، بسیاری از بخش‌ها از جمله مراکز درمانی با چالش مواجه می‌شوند.

این گزارش می‌افزاید: «دو میلیون و ۱۰۰ هزار کودک زیر پنج سال و ۷۰۰ هزار زن باردار و شیرده در معرض سوءتغذیه و مرگ‌ومیر ناشی از آن قرار دارند.»

تامین نشدن بودجه موردنیاز برای عملیات بشردوستانه سازمان ملل در افغانستان باعث شد تا در شش ماه نخست سال ۲۰۲۴، فعالیت ۱۵۰ تیم پزشکی سیار برای رسیدگی به مادران و نوزدان در سراسر افغانستان تعطیل شود و دست‌کم ۴۰ تیم هم در آستانه تعطیلی قرار بگیرند.

در کنار بحران گرسنگی، شیوع بیماری‌های فصلی، دسترسی نداشتن به امکانات بهداشتی و مراقبتی و محروم شدن دست‌کم یک میلیون و ۴۰۰ هزار دختر از تحصیل رنج خانواده‌ها و به ویژه زنان و دختران را در افغانستان تشدید کرده‌ است.

طالبان پس از بازگشت به قدرت در افغانستان، تحصیل و اشتغال زنان و دختران را ممنوع و علی‌رغم فشارهای جهانی برای تامین حقوق اساسی زنان، فرمان‌های محدودکننده بیشتری صادر کردند. آنچه باعث شد که با وجود تشدید بحران حقوق بشری و گستردگی بحران بشردوستانه در افغانستان، میزان کمک‌های جامعه جهانی به این کشور نسبت به دوسال گذشته به‌شدت کاهش یابد.

پیش از این مارتین گریفیتس، معاون دبیرکل سازمان ملل و رئیس دفتر هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه (اوچا)، هشدار داده بود که اگر طالبان محدودیت‌های وضع‌شده برای زنان، به‌ویژه زنانی که در دفاتر سازمان ملل و نهادهای مددرسان کار می‌کنند، لغو نکنند، ممکن است جریان کمک‌های امدادی کاملا متوقف شود.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد گستردگی فقر و سرخوردگی جهان از کمک به افغانستان - joesecurity.ir - جوی امنیت با کد تخفبف (hash-6686a85b556d4) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " گستردگی فقر و سرخوردگی جهان از کمک به افغانستان - joesecurity.ir - جوی امنیت " .