اندیشه بهشتی؛ مؤسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی - joesecurity.ir - جوی امنیت | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

اندیشه بهشتی؛ مؤسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی - joesecurity.ir - جوی امنیت به نقل از (joesecurity.ir - جوی امنیت)

اندیشه بهشتی؛ مؤسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی - joesecurity.ir - جوی امنیت به نقل از (joesecurity.ir - جوی امنیت).


اندیشه بهشتی؛ مؤسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی - joesecurity.ir - جوی امنیت ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،ارسال رایگان

ویدئو آموزشی درباره: اندیشه بهشتی؛ مؤسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی - joesecurity.ir - جوی امنیت

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( اندیشه بهشتی؛ مؤسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی - joesecurity.ir - جوی امنیت )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; اندیشه بهشتی؛ مؤسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی - joesecurity.ir - جوی امنیت مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; اندیشه بهشتی؛ مؤسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی - joesecurity.ir - جوی امنیت

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

مؤسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی اندیشه بهشتی

با لطف و اراده خداوند و همت همکارن، مؤسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی اندیشه بهشتی؛ از سال ۱۳۹۷ به صورت غیر رسمی

و از سال ۱۳۹۹ به صورت رسمی، با هدف احیاء اندیشه اصیل انقلابی و در راستای پیشبرد انقلاب در مسیر تمدن اسلامی، آغاز به فعالیت نموده و به صورت خصوصی (غیر دولتی)، توسط جمعی از طلاب و دانشجویان، در شهر مقدس قم تأسیس گردیده است.

این مجموعه با تألیف و تدوین آثار علمی برای مخاطب عام و مناسب با سلیقه توده مردم، درصدد اجرای پروژه‌های پژوهشی متعددی برآمده است. مؤسسه اندیشه بهشتی با دغدغه‌مندی در حوزه تئوریک و نظری معارف انقلاب اسلامی، در تلاش برای رفع ابهامات و شبهاتِ خصوصاً نسل جدید و جوان انقلاب است. در همین راستا، یکی از رسالت‌های اصلی مؤسسه، نشر آثار و اندیشه‌های شهید آیت الله سید محمد حسینی بهشتی، بوده است. بی‌شک شهید آیت الله بهشتی یکی از برجسته‌ترین رهبران انقلاب اسلامی است که اندیشه‌های ناب و برداشت‌های کم‌ نظیر او از اسلام، مغفول واقع شده و حتی در مجامع انقلابی کم‌تر و به‌ندرت از او و اندیشه‌هایش یاد می‌شود. غنای علمی و عملی شهید بهشتی ما را بر آن داشت تا بار دیگر اندیشه‌های این شهید مظلوم را بر همگان نمایانده و نظام جمهوری اسلامی را آن گونه که بهشتی و همفکرانش طراحی نموده‌اند، پس از سال‌ها خانه‌نشینی این تفکر، بار دیگر تبلیغ و تفهیم نمائیم.

اندیشه‌های شهید دکتر آیت الله بهشتی

شهید آیت الله بهشتی

در طول چهار دهه از شهادت آیت ­الله بهشتی، مجموعه­‌هایی درصدد نشر آثار و اندیشه‌­های شهید بهشتی برآمده­‌اند که در نوع خود ارزشمند بوده و با توجه به اهداف این مجموعه­‌ها، موفقیت­‌هایی نیز داشته‌اند. اما گواه کم‌توجهی نسبت اندیشه­‌های شهید بهشتی وضعیت نشر آثار او و کرسی­‌ها، همایش­‌ها و نوشتار­های بسیار معدود و محدود در اندیشه­ اوست.

مؤسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی اندیشه بهشتی، با دغدغه نشر حداکثری اندیشه‌­های شهید بهشتی در مجامع علمی تخصصی و عمومی، در تلاش است تا کاستی‌های موجود در حوزه اندیشه شهید بهشتی را جبران نموده و از تحریف­‌هایی که (سلباً و ایجاباً، عمداً و سهواً) از جانب برخی از اشخاص و گروه‌­ها در اندیشه این متفکر ژرف‌اندیش و به تبع در روحِ نظامِ اسلامیِ حاکم صورت گرفته، جلوگیری نماید.

امید است با عنایت خداوند منان و نظر شخص شهید آیت الله بهشتی (که به گواه کتاب الهی نزد پروردگارش مرزوق است)، توفیق خدمت به اسلام از این طریق، برای ما و همکارانمان حاصل شود.


طرح‌های در دست اجرای مؤسسه

طبقه‌­بندی موضوعی داده­‌های موجود از اندیشه­‌های شهید بهشتی:[ویرایش]

این داده­‌ها مشتمل بر نوشتارها، گفتارها و گفت­‌وگوهای شهید بهشتی می‌باشد و طبقه‌­بندی در قالب گروه­‌های علمی با عنوان­‌های؛ گروه معارف، گروه تاریخ، گروه سیاست، گروه فقه و حقوق، گروه اقتصاد و گروه قرآن انجام می­‌گیرد. امیدواریم در آینده­‌ی نزدیک امکان تشکیل گروه­‌های دیگر نیز فراهم آید.

ویژگی اصلی این کار، فراهم آوردن امکان دسترسی آسان به موضوعات پرداخته شده در منظومه فکری شهید بهشتی می­‌باشد. با توجه به آثار منتشر شده توسط بنیاد نشر آثار و اندیشه­‌های شهید بهشتی، که دغدغه اصلی‌شان حفظ آثار شهید بهشتی بوده است، لازم می‌­نمود بار دیگر و این­‌بار به صورت موضوعی، آثار شهید بهشتی در دسترس عموم علاقه­‌مندان قرار گیرد تا در مطالعات تخصصی و پژوهشی نیز بهره‌­مندی از اندیشه­‌های شهید بهشتی میسور گردد.

– تدوین مقالات و یادداشت‌های علمی ـ پژوهشی / ترویجی:[ویرایش]

این آثار توسط پژوهشگران مؤسسه تدوین و تألیف شده و از طریق رسانه‌ها و نشریات مربوط به مؤسسه در اختیار علاقه­‌مندان قرار خواهد گرفت.

– تولید و تدوین مستند و فیلم­‌های کوتاه و بلند، صوت و… مربوط به شهید بهشتی:[ویرایش]

این فعالیت­‌ها توسط بخش نشریه و تیم رسانه‌­ای مجموعه در دست اقدام است و مرجع انتشار این تولیدات رسانه­‌ای، مربوط به مؤسسه خواهد بود.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد اندیشه بهشتی؛ مؤسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی - joesecurity.ir - جوی امنیت با کد تخفبف (hash-6686a58278806) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " اندیشه بهشتی؛ مؤسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی - joesecurity.ir - جوی امنیت " .