دستگیری عاملان حمله به یک مجتمع تجاری در شهرک غرب - joesecurity.ir - جوی امنیت | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

دستگیری عاملان حمله به یک مجتمع تجاری در شهرک غرب - joesecurity.ir - جوی امنیت به نقل از (joesecurity.ir - جوی امنیت)

دستگیری عاملان حمله به یک مجتمع تجاری در شهرک غرب - joesecurity.ir - جوی امنیت به نقل از (joesecurity.ir - جوی امنیت).


دستگیری عاملان حمله به یک مجتمع تجاری در شهرک غرب - joesecurity.ir - جوی امنیت ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،تخفیف ویژه

ویدئو آموزشی درباره: دستگیری عاملان حمله به یک مجتمع تجاری در شهرک غرب - joesecurity.ir - جوی امنیت

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( دستگیری عاملان حمله به یک مجتمع تجاری در شهرک غرب - joesecurity.ir - جوی امنیت )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; دستگیری عاملان حمله به یک مجتمع تجاری در شهرک غرب - joesecurity.ir - جوی امنیت مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; دستگیری عاملان حمله به یک مجتمع تجاری در شهرک غرب - joesecurity.ir - جوی امنیت

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

چند پسر جوان که با قمه به افراد حاضر در یک مجتمع تجاری حمله و رعب و وحشت ایجاد کرده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ سعید راستی، معاون

عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در تشریح این ماجرا گفت:‌ چند شب پیش حدود ساعت 23، یک جوان ۲۱ ساله قمه به دست همراه با دو دوست دیگر خود به مجتمع تجاری گلستان در شهرک غرب حمله کرده و با بیان الفاظ رکیک، باعث ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شدند. پلیس امنیت با اطلاع از موضوع بلافاصله رسیدگی به این ماجرا را در دستورکار خود قرار داد و سرانجام با دستور قضایی، این متهم قمه به دست روز دوشنبه دستگیر و برای بازسازی صحنه به مجتمع تجاری گلستان برده شد.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با اشاره به سوابق متهم دستگیرشده، گفت: این متهم سابقه‌دار است و پیش از این نیز هشت بار به جرم درگیری، چاقوکشی و مشارکت در نزاع دسته‌جمعی دستگیر شده بود دو همدست دیگر این فرد که ۱۸ و ۱۹ ساله بودند نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

متهم در پاسخ به این پرسش که علت این اقدامات چه بوده است، گفت: یکی از دوستانم با فردی دعوایش شده و قرار بود آن شب ما هم برویم دعوا، ما می‌خواستیم خودمان را بین همسن‌وسال‌هایمان گنده نشان دهیم، به همین دلیل این کارها را انجام دادیم تا از ما بترسند.

وی مدعی شد درگیری را از ۱۵ سالگی آغاز کرده و تاکنون چندبار به زندان نیز افتاده است. این متهم در بازسازی صحنه گفت که پشیمان است و دیگر این اعمال مجرمانه را تکرار نمی‌کند.

در پایان بازسازی صحنه جرم، مردم و کسبه این مجتمع تجاری از پلیس برای دستگیری این اراذل و اوباش تشکر و قدردانی کردند.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد دستگیری عاملان حمله به یک مجتمع تجاری در شهرک غرب - joesecurity.ir - جوی امنیت با کد تخفبف (hash-6686a2db888c2) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " دستگیری عاملان حمله به یک مجتمع تجاری در شهرک غرب - joesecurity.ir - جوی امنیت " .